”Întrebări
Puteți plasa o comandă în unul din cele trei moduri:
- prin adăugarea produsului pe care îl doriți în coș,
- cerere prin pagina produsului,
- prin telefon.
După efectuarea unei comenzi și clarificarea detaliilor cu managerul nostru, veți primi o factură, care este plătită prin oricare dintre metodele prezentate în pagina cu informații de plată – prin transfer bancar, numerar prin casier, plăți online. De comun acord cu managerul, este posibilă o plată în avans de 80% pentru comenzile mari.
Da, pentru aceasta trebuie să solicitați eșantionul care vă interesează de la managerul Averprint. Vă puți apropia la oficiul nostru pentru a vedea mostrele.
Aspectul aplicației va fi pregătit pentru dvs. de către managerul Averprint, luând în considerare toate caracteristicile tehnice ale unui anumit produs. Pregătirea schemei se efectuează gratuit după plata comenzii în termen de 1-2 zile. Trebuie să verificați cu atenție aspectul aplicației și formularul de comandă a produsului și să îl semnați. După aprobarea aspectului, nu este permisă modificarea parametrilor aplicației.
Logo-ul este aplicat produsului în modul care se potrivește cel mai bine produsului specific, materialului și modelului de produs. Dacă doriți să primiți sfaturi detaliate cu privire la metodele de aplicare, managerul vă va spune cea mai bună opțiune de aplicare pentru produsul selectat. Pentru aplicarea pe textile se folosește transfer termic, broderie sau serigrafie, pentru produse din metal și lemn – gravare, pentru produse din plastic – tampografie sau serigrafie, pentru sticlă și ceramică – decolorare, pentru piele – gofrare; sublimarea este posibilă și la produsele special concepute (vase, tricouri).